Tevreden klanten

Ze weten ons allemaal te vinden. Van aannemer tot pharmaceut en van scholengemeenschap tot consultant. Heel verschillende organisaties, maar wat ze gemeen hebben is gaan voor kwaliteit.


We bouwen aan een langetermijnrelatie  en ontdekken samen de meerwaarde van aandacht voor schenken. Het resultaat: tevreden klanten.


'Bedankt voor je meesterlijke inzet''

1800 geschenken voor de dag van de leraar.
Maatwerk bakpakket, voorzien van gepersonaliseerde bakvorm. Om het schenkrendement te verhogen konden medewerkers een boek van Robèrt van Beckhoven winnen.

'roze jubilieumgeschenk'

325 Tony’s repen met gepersonaliseerde wikkel. Verstuurd naar de relaties van Freevoice telecom voor haar 12,5 jarig jubileum. Uiteraard geheel roze, passend bij Freevoice.

'ludieke pennen'

10.000en pennen met ludieke teksten. Gewoon goede pennen die jaar-op-jaar worden besteld.

'Meesters in doen'

100 relatiegeschenken voor Sam Assistants, dé virtuele Personal Assistant. Deze echte doeners hebben dit Meesterlijke geschenk aan haar relaties gegeven.

'productactivatie vitaminen'

 500 pakketten voor productactivatie van een nieuwe vitaminelijn. Deze productondersteunende artikelen werden ondersteund met echte fruitzuurtjes.

'Beursgeschenk fietsbel'

1000 fietsbellen met de 'bel ons' opdruk. Blijft hangen en is herkenbaar.